sâmbătă, 6 martie 2010

Plici !

4

17.08.89.Am pasit timid in lumea voastra.Nu am vrut sa plang,doar eram baiat.Doctorul a fost de alta parere.Plici!una la fundulet..."Sa inveti sa plangi,o sa primesti multe de-a lungul vietii."In primele secunde din viata mea,am invatat sa vars si primele lacrimi.Anii au trecut...a venit si prima din multele palme de care vorbea doctorul.Am aflat ca nu exista Mos Craciun :( .Cu totii stim ce sentiment de rahat e.O alta palma am primit-o atunci cand a trebuit sa ma duc la scoala.Nu suportam sa ma trezesc dimineata.Era un chin!Odata cu urcarea pe scara varstei,orizontul se largea.Aveam vreo 11 ani cand am vazut-o pe prietena mea....(am uitat cum o chema) pupand un alt baiat...pe obraz! PLICI !Atunci erau alte vremuri...acum la 12 ani daca n-ai dat la buci,esti pampalu...spun unii.Problemele deveneau din ce in ce mai serioase.Intre 14 si 15 ani,am primit cea mai dureroasa palma de pana acum.Ai mei bunici s-au dus la Doamne Doamne. Plici ! Asta inca doare.16,17...cred ca au fost cei mai frumosi ani de pana acum.Nici o palma de consemnat.18.Dupa 10 ani de fotbal,vise si sperante...diagnostic:ruptura de bla,bla,bla.Sfatul medicului? " Pune mana si invata!Fotbal,nu se mai poate."Plici,plici,plici! Si asta a durut.La 19 ani,am aflat ce inseamna sa iubesti o fata.Tot atunci,am aflat ce inseamna sa te desparti de cineva,care inca te iubea si pe care inca o iubeai,dintr-un motiv ciudat: Am realizat ca suntem diferiti.Ce cacat? Plici! Una peste alta...am primit cateva palme.Sunt constient ca o sa mai primesc.Dar vor trece... la fel ca si celelalte.

4 Response to Plici !

15 martie 2010 la 23:58
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
15 martie 2010 la 23:59

on topic: fiecare dintre noi isi percepe propriile dezamagirii in feluri diferite,si pe fiecare dintre noi experientele negative ne marcheaza in mod diferit.ai un 10 de la mine pentru felul in care le-ai marcat tu pe ele..PLICI!...sa fie,viata cusuta cu ele!
off topic: un pup pt fiecare plici :* :* :* :* :* :* :* ...poti sa numeri,eu am numarat de 2 ori :X

1 aprilie 2010 la 13:43

Tot ce mai ai de încasat îţi va părea mai uşor pentru că s-a bătucit locul şi pentru că eşti pregătit.
Sărbători fericite!

22 aprilie 2010 la 15:05

"Cand m-ai facut, mi-ai spus: de acum traieste,
Si-am trait, asa se povesteste.

Trairea mea se cheama viata, si o moarte,
Dar tu mi-ai spus odinioara
ca ne ucide moartea, nu viata si iubirea,
Atat a invatat de la tine omenirea.

NU mi-ai vorbit de lacrimi niciodata,
Dar lacrima-i in mine adunata.
M-ai indemnat sa joc, sa cant
si nu mi-ai pomenit si de mormant"

(Tudor Arghezi -Testament)
dupa ce am citit postarea ta astea au fost versurile care mi-au rasnat in minte.

Trimiteți un comentariu