vineri, 19 februarie 2010

Stanga sau dreapta?

2

E 2:30,am venit de afara,am baut cateva beri si am chef sa scriu.Cred ca multi dintre noi am fost in situatia de a alege intre doua persoane.Intr-o astfel de situatie sunt eu acum.Am de ales intre o fata draguta,cuminte,cu capul pe umeri,fara gesturi de genu`: "vreau la Bamboo" sau "vreau la cafea pe Dorobanti"...o fata careia daca i-as cere luna de pe cer si ar putea sa mi-o aduca cu multe sacrificii, ar face-o...si nu pot spune asta despre multi,de fapt e a doua persoana.Intr-un cuvant...EXCEPTIONALA si intre o "necunoscuta"...ca la matematica.Stim cu totii ca omului ii place necunoscutul mai mult decat orice si mai stim ca tot omului ii plac lucrurile interzise si mai mult.Ce imi place la "necunoscuta"?Nu stiu...nu are ceva de care sa zic...wow!E pur si simplu o "ea",ca toate celelalte,presupun...dar are avantaju` ca e "interzisa" si ca e "necunoscuta" iar curiozitatea incurca toate socotelile....E un fel de ecuatie.Cacat,niciodata nu am fost bun la matematica!

2 Response to Stanga sau dreapta?

28 februarie 2010 la 17:08

ia o inainte...nici stanga nici dreapta...cand nu te poti decide de prima data...sa fi neutru e cea mai buna solutie;)

28 februarie 2011 la 23:07

buna buna, vrei o guma? =)). ai ales cu inima si a fost bine.. te iubesc!

Trimiteți un comentariu