vineri, 12 februarie 2010

Un cacat.

1

"Uite-ma,inca zambesc desi nu-i zambetul meu,cati spini infipti in suflet am, stiu doar eu si Dumezeu"
Uite asa primul post cu adevarat este despre iubire.Imi vine sa rad...eu si iubirea...dar asta am acum in cap...si cum spuneam o sa impartasesc ale mele ganduri cu voi.Se spune ca doar o data in viata iubesti cu adevarat si cu cat trece timpul incep sa cred si eu asta.E adevarat,am doar 20 de ani,unii vor spune "eh mai e timp",poate ca au dreptate...nu stiu.In ultimu` an si ceva de cand nu mai sunt cu "ea" s-au invartit o groaza de tipe pe langa mine.Unele mai proaste,altele mai destepte ,unele mai urate,altele mai frumoase,grase,slabe etc.Cateva nume mi-au ramas in minte, multe le-am uitat...De una,doua m-am atasat...daca pot spune asa.Altele mi-au ramas in minte pentru ce faceau in pat.Defapt,majoritatea tipelor care mi-au ramas in cap sunt acolo pentru ca aveau aptitudini speciale in pat!Ideea e ca o data,la ceva timp tot imi vine in minte "ea".Cum era ea,ce facea ea in anumite situatii si tot felul de porcarii.Stau si ma gandesc acum...pentru ca sta cam de mult timp in inima mea fara flotant...cine ma ajuta sa o evacuez?

1 Response to Un cacat.

2 martie 2010 la 05:22

In fond cu totii depinde de iubire. Fata aceea dura pe care ne-o afisam in societate nu are legatura cu sufletul nostru. Acolo bantuie sentimentele noastre tacute sau deja auzite. Ce este important si esential de inteles, este faptul ca trecutul intradevar ne marcheaza, dar depinde de noi in ce mod. Trecutul a fost inlaturat de pe tabla, a ramas doar prezentul si poate un viitor. Asa ca, hai sa nu ne mai ascundem dupa tipica replica: "nu stiu ce vreau"; stim ce vrem, cu totii dar nu suntem in stare sa ne si dorim si sa luptam pentru ce ne dorim. Daca era vorba de un pariu, o nota buna, o impresie buna, sunt sigura ca nu ne intrecea nimeni sa castigam, dar cand este vorba de sufletul nostru fugim cat mai departe de noi....

Trimiteți un comentariu